מיגון הבית הוא אלמנט חשוב במיוחד בתכנון ובבניה, כאשר המיגון מיועד הן על מנת להגן על בטיחות ופרטיות בעלי הבית והן להגנה על רכוש יקר ערך. ככל שעולם המיגון והמנעולנות מתקדם ומציע פתרונות חכמים ואיכותיים למיגון, גם תחום הפריצה עולה מדרגה ומגלה יצירתיות וחדשנות בכל הנוגע לפריצת דלתות. חשוב לדעת כי מנעולים, דלתות ואמצעי מיגון אחרים אינם מיועדים להיות חסינים בפני פריצה לחלוטין, וזאת על מנת שלא לייצר מלכודות מסוכנות בעת אירועי חירום, אולם מטרתם היא להקשות ולעכב פורצים מחדירה אל החלל הפרטי, במטרה הן לספק זמן תגובה ראוי והן לייאש את פורעי החוק.

דלתות פלדלת הן הפתרון המסורתי והאיכותי ביותר לדלת עמידה ובטוחה המתאימה לשמש כדלת חיצונית לבית ולמשרד. מדובר בדלתות בעלות תשתית פלדה המשמשות כקו הגנה ראשון בשרשרת המיגוןכאשר קיימות דלתות כאלו מבית יצרנים שונים, ובאיכויות שונות.

בין הפרמטרים בבחירת דלת פלדלת:

גודלבמרבית הבתים גודל פתח היציאה הוא בגודל סטנדרטי, אולם חלק מן העיצוב המודרני כולל גם פתחי כניסה רחבים ומרשימים המצריכים דלתות בהזמנה אישית, או לחילופין הזמנת דלתות רחבות יותר בשל צרכי נגישות.

מפרט טכניעובי הדלת, משקל, תנועתיות וציריםכל אלו יקבעו את איכותה, רמת עמידותה ורמת המיגון שהיא מספקת. כל אלו ישפיעו כמובן גם על מחירה.

מנעול ובריחיםכמות המנעולים, סוג המנעול והבריחים אחראים על נעילת הדלת ואופן המיגון ממש כמו הדלת עצמה. ניתן לשלב מנעול במנגנון פתיחה אלקטרוני או ידני, ולהבטיח נעילה כפולה ועוצמתית שתבטיח רמת מיגון גבוהה במיוחד. כדאי להתייעץ עם מנעולן מומחה בבחירת אמצעי הנעילה בהתאמה לדלת הפלדלת.

עיצובהתקנת דלת פלדלת אמנם מטרתה הראשונית היא מיגון ברמה גבוהה במיוחד, יחד עם זאת מדובר בפתח הכניסה והרושם הראשוני המתקבל בכניסה אל הבית. אין סיבה להסתפק בעיצובים ארכאיים ומיושנים, וניתן לבחור בדלתות פלדלת מעוצבות במגוון צבעים, גימורים ועיצובים מרהיבים.

נועם המנעולן מספק ייעוץ, הכוונה, מכירה והתקנה של דלתות פלדלת ממותגות ומעוצבות, ברמת מיגון גבוהה במיוחד ובהתאמה אישית לצרכי כל לקוח. ההתקנה מתבצעת על ידי נועם בצורה מקצועית וברמת גימור ואיכות מושלמת, תוך מתן שירות מצוין ומחיר הוגן.