מנעולן 24 שעות בירושלים

לקוחות ממליצים

הצורך במנעולן עולה לרוב בשעת לחץ, בניסיון להיכנס או לצאת מן הבית ולגלות כי המפתח אינו פותח את הדלת, נשבר בתוך המנעול או פשוט הלך לאיבוד. גם הרכב הפרטי עשוי לעורר צורך דומה כאשר בהיסח הדעת המפתחות ננעלו בתוך הרכב או נעלמו באורח פלא.

בשל הנסיבות המאפיינות הללו, עבודת המנעולן מצריכה לפני הכל זמינות ומענה מהיר.

בבחירה של מנעולן מקצועי לא תהיו פנויים לחפש ולבדוק אחר המלצות, רקע וניסיון למעשה, הבחירה במנעולן תתבצע על פי הפרמטר המוביל: זמינות. על מנת להבטיח המתנה לזמן מועט ככל האפשר מומלץ לפנות אל מנעולן הנותן שירותים באזור המגורים (או אזור השהייה הנוכחית במקרה ומדובר בשירותי פריצת הרכב).

בפניה אל המנעולן חשוב לתאם ציפיות לגבי זמן ההגעה ולוודא אם מדובר בטווח זמן סביר המתאים לסיטואציה. במידה והמנעולן מתחייב להגיע בזמן המתאים לכם חשוב לעדכן אותו בפרטי הבעיה ולוודא כי ברשותו כל הכלים והאמצעים לטפל בה.

במידה ומדובר בפריצה לרכב חשוב לציין את סוג הרכב, היצרן והדגם, וכן את אופי העבודה: פריצה בלבד כאשר מדובר במפתח שננעל בתוך הרכב, או פריצה והחלפת מנעולים ומנגנון הנעה כאשר מדובר באובדן מוחלט של המפתח ללא אפשרות להשיג עותק נוסף.

אין ערך למנעולן מקצועי שהגיע במהרה למקום אם אין בידיו את הכלים והחלפים המתאימים לטיפול בבעיה.

גם בפריצת דלת הבית, המשרד או דלת פנימית יש ליידע את המנעולן בסוג הדלת ואופי הבעיה. פריצה של דלת פלדלת בעלת מנגנון נעילה כפול שונה מפריצה של דלת עץ פנימית בעלת מנעול לשונית פשוט, ופריצה של דלת ממ"ד עשויה להיות אף מורכבת יותר. בכל מקרה יש לשאול את המנעולן האם הפריצה מחייבת פגיעה בדלת/ במשקוף או ברכה ולהיערך בהתאם. מרבית סוגי הפריצה המתבצעים על ידי מנעולן מקצועי בעל הסמכה וציוד מתאים יתבצעו ללא פגיעה בתשתית וללא נזק נוסף.

נועם המנעולן הוא מנעולן מורשה ומקצועי הפועל באזור ירושלים, מודיעין ומעלה אדומים. נועם מגיע בטווח זמן סביר ומהיר כמעט לכל תקלה וצורך ומספק שירות מעולה במקצועיות וביעילות.