סוגי צילינדרים איך בוחרים נכון

הכניסה לבית חדש תמיד משמחת ומרגשת, ואתה גם הצורך לבחור אלמנטים רבים שישפיעו על איכות המגורים, החזות, נוחות בני הבית וביטחונם לאורך שנים רבות. בכל הנוגע לשאלת הביטחון לצד התקנת דלת פלדה משוריינת שהיא בבחינת מוצר בסיסי, נדרשים בעלי הבית לבחור ולהחליט על סוג הצילינדר המתאים לדלת. הצילינדר הוא בעצם המנגנון השולט בנעילת הדלת ועל כן הוא בעל חשיבות מכרעת. צילינדר חלש בעל יחידת נעילה בודדת יהיה פריץ בקלות ולא יספק את האבטחה הנדרשת. לאחר השקעה בת מאות אלפים ואף מיליוני שקלים ברכישת בית מגורים ואבזורו, מחירה של מערכת האבטחה בטל בשישים מול אלה ולא נכון יהיה להתפשר עליה בשל שיקולי מחיר. יחד עם זאת, לא לכל דירה ובכל מיקום נדרשים אותם פתרונות אבטחה ובאותו היקף. חשוב להתייעץ עם בעל מקצוע על מנת לזכות בהתאמה מלאה ובפתרון איכותי.

בין סוגי הצילינדרים הביתיים הקיימים כיום בשוק:

צילינדרים אחידים מערכת צילינדרים פשוטה הנשענת על שימוש במפתח לפתיחת מנגנון נעילה בעל לשונית יחידה. מתאים במיוחד לבתים פרטיים לדלתות פנימיות. אינו מיועד לספק הגנה רחבה ועל כן לא מהווה פתרון מתאים לדלתות חיצוניות.

צילינדרים מכאניים צילינדרים חזקים יותר הנשלטים באמצעות מפתח. כוללים מגוון רב של סוגים באיכויות שונות, חלקם מתוחכמים יותר ומציעים מספר פינים ולשוניות שנועדו להקשות על זיוף המפתחות או הפריצה. מחירם נע בין עשרות בודדות למאות שקלים. מדובר במוצר אמין ונוח לשימוש.

צילינדרים חכמים אלקטרוניים צילינדרים אלו מנצלים את הקדמה והפיתוחים הדיגיטליים לשליטה במערכות הנעילה המתקדמות. קיימים צילינדרים הנשלטים באמצעות קודן, כרטיס חכם, שלט או באמצעות אפליקציה סלולארית. צילינדרים אלו מחייבים יכולת טכנית ודיגיטלית ואינם פריצים בקלות. מחירם נע בין מאות לאלפי שקלים ונקבע בהתאמה אישית בהתאם לצרכי המשתמש.

קיימים סוגי צילינדרים נוספים בניהם צילינדרים מאסטר המתאימים לבתי הארחה, מלונות וארגונים גדולים או צילינדרים מיוחדים המהווים פתרונות נעילה למוצרים שונים. נועם המנעולן ישמח לייעץ ולהתאים לכם את פתרונות המיגון המלאים לבית בניהם דלתות פלדה, מנגנוני נעילה וצילינדרים.