החלפת מנעולים במשרדים וארגונים

משרדים וארגונים מחזיקים לא אחת בחומרים מסווגים חשובים, מאגרי מידע ותכנים שיווקיים, כמו גם ציוד מתקדם בעל ערך כלכלי רב: מחשבים, מדפסות, מקרנים וכדומה. בעבודה השוטפת אחראי בעל החברה או ממנהל מטעמו על חלוקת המפתחות למורשים, לעתים תוך הבעת אמון מוחלטת, ומתוך תחושה של שליטה עצם הידיעה מי מחזיק באילו מפתחות, ולעתים גם בזכות מצלמות אבטחה המוצבות בעסק.

בעיה עשויה להיווצר במקרה של תחלופת עובדים, בעיקר במקרה של פרידה מעובד בנסיבות קשות: פיטורים ומדון. במקרה כזה גם אם העובד החזיר את המפתחות ואף חתם על מסמך כזה או אחר, לא מומלץ להסתמך על יחסי האמון שהיו בעבר, שכן תחושת עלבון ותסכול עשויה להביא אנשים למעשים קשים. אין משמעות הדבר כמובן שכל עובד שפוטר ו/או נפרד מן הארגון מהווה סיכון לארגון, אולם ברגע שקיים חשש כזה מומלץ שלא ליטול את הסיכון ולבצע החלפת מנעולים במקום.

החלפת מנעולים היא פעולה פשוטה, כאשר זו מתבצעת בידי מנעולן מורשה ומוסמך, ומספקת ביטחון ושקטכמו גם סדר מחדש במחזיקי המפתחות והמורשים בכניסה עצמאית. כיום קיימים גם פתרונות דיגיטליים מתקדמים בהם אין כלל צורך במפתח, ומערכות אבטחה הנשענות על זיהוי בטביעת אצבע, צילום פנים, הקשת סיסמא ועוד. פתרונות אלה הם פתרונות מתקדמים ויעילים אשר נדרשים גם למערך תמיכה במקרה הצורך.

נועם המנעולן הוא מנעולן מנוסה בעל ניסיון בן מעל עשור בישראל ובחו"ל, בעל תעודה ממשטרת ישראל, ובעיקר בעל המלצות רבות מלקוחות עסקיים ופרטיים אותם ליווה בפתרונות אבטחה ומיגון מתקדמים לאורך השנים. נועם מחויב לזמינות גבוהה ושירות מקצועי ומצוין, עובד עם מיטב מוצרי הנעילה המתקדמים בשוק, בארץ ובעולם ומספק שירותים באזור ירושלים, מודיעין, מעלה אדומים והסביבה.