פריצת דירה במהירות

פריצת דירה במהירות עשויה להתרחש תחת מצב חירום: אירוע אש, לכידה בדירה של ילדים ללא השגחת מבוגר, פריצה לדירה אשר בעליה אינם נמצאים אולם היא נמצאת תחת מצב חירום (דליפת גז, הצפה). שירותי פריצת חירום לדירה דורשים פניה למנעולן זמין מחד גיסא ומקצועי ויסודי מאידך גיסא.

שירותי מנעולן, לכל מטרה, הם שירותים אשר נדרשים בזמן אמת ללא האפשרות להשוות מחירים ו/או לקבל המלצות. דווקא משום כך מומלץ להחזיק בארנק או בנייד את פרטיו של מנעולן מקצועי ומומלץ באזור המגורים, על מנת לזכות למענה מהיר ויעיל תחת לחץ.

על מנת לפרוץ לדירה בטווח זמן קצר נדרשים מספר דברים:

  • הגעת מנעולן מורשה ומקצועי בזמן קצר.
  • הקצאת דרכי גישה למנעולן אל הדלת המיועדת לפריצה.
  • ציוד מקצועי של המנעולן אשר יאפשר פריצה מהירה במיוחד, וזאת תוך הימנעות ככל הניתן מגרימת נזק לדלת ולמנעול.
  • חלקי חילוףמנעול ובריח חדשים באיכות מעולה לצורך החלפה במקרה הצורך, ועל מנת שלא להותיר את הדלת והמבנה ללא פתרון מיגון ולו לזמן קצר.

על מנת להבטיח את כל אלה כדאי לפנות למנעולן מן האזור בלבד, מנעולן אשר זהו תחום עיסוקו היחיד ולא פתרון להשלמת הכנסה (מהסיבה שזה לא יהיה זמין לתת מענה בכל שעה), בעל המלצות ומוכר בתחומו, וחשוב לא פחות בעל תעודת יושר ואישור עיסוק רשמי ממשטרת ישראל, אישור נדרש הנועד להבטיח פעילות בתחום העיסוק בלבד.

נועם המנעולן הוא מנעולן מורשה ומקצועי הפועל בירושלים, מודיעין, מעלה אדומים והסביבה ומספק זמינות גבוהה לצד מקצועיות שאין שניה לה. נועם מגיע מצויד באביזרים מהמתקדמים בשוק, מבצע פריצות שקטות ובטוחות, מבלי לסכן את השוהים בחדר או לפגוע פגיעה מיותרת בדלת ובמשקוף, ומסייע בחילוץ ובפריצה ללקוחות במגזר העסקי והפרטי כאחד.