פריצת מנעולים בירושלים
פריצת מנעולים בירושלים

לקוחות ממליצים

פריצת מנעולים בבתים פרטיים נדרשת במספר סיטואציות, כולן כאחת מתסכלות ולא צפויות:

אובדן המפתח - אין מתסכל מלהגיע הביתה לאחר יום עבודה או בילוי לילי, ולגלות כי המפתח אינו מונח לו במקומו בתיק, בכיס או היכן שאתם נוהגים להחזיק בו. בטרם תמהרו לבעוט בעוצמה בדלת בציפייה שיקרה משהו מלבד כאב מיותר בבוהן, או לפנות אל פורץ מנעולים מוסמך, מומלץ לנסות ולערוך חיפוש מקיף בתיק, ברכב, במסלול ממנו הגעתם. במידה ואינכם חיים לבד נסו לאתר מישהו מבני המשפחה ולנסות לאתר מפתח נוסף. במידה ולא נמצא פתרון אחר חשוב לדעת: פריצת מנעולים היא עניין מקצועי אשר מעבר לפתיחת הדלת בפניכם חייבת להתבצע במקצועיות וללא פגיעה מיותרת בדלת, במשקוף או בקיר. חפשו מנעולן מורשה, בעל ניסיון, העובד עם כלים מקצועיים ומספק אחריות על עבודתו.

פריצת מנעול פנימי - הילד נעל את עצמו במקלחת ואינו מצליח לפתוח? דלת הממ"ד נסגרה ומסרבת להיפתח כאילו בחוץ ממתינה מלחמה? אירועים אלו ודומים קורים מדי יום בבתי משפחות ברחבי הארץ, ודורשים טיפול מקצועי. טיפול בדלתות פנימיות של הבית הוא לרוב פחות מורכב, אלא כאשר מדובר בדלת ביטחון של ממ"ד, אולם בשל הסיכון הקיים לילדים או אחרים המצויים מעבר לדלת חייב להתבצע במהירות ובמקצועיות. הסבירו למנעולן כבר בשיחת הטלפון את פרטי האירוע וסוג הדלת ובמידה ומדובר באירוע בו ילד לכוד בחדר או חלל מסוים בחרו במנעולן הקרוב והזמין ביותר.

מפתח נתקע בדלת - כאשר המפתח נתקע בדלת והמנעול אינו מגיב לו, מדובר בבעיה העשויה לנבוע מבלאי ושחיקה של המנעול ו/או הצילינדר, תזוזה של הדלת או המשקוף או פגיעה חיצונית במפתח עצמו. במרבית המקרים אירוע כזה לא יתרחש בהפתעה וניתן יהיה להרגיש קודם לכן את הקושי בנעילה ובפתיחה של המנעול. כאשר מדובר בתופעה חוזרת על עצמה וקושי שהולך ומתגבר (בעיטה קטנה בצדה הימני של הדלת בכדי להצליח לנעול אותה אינה פעולה של תפעול סביר) מומלץ שלא לחכות לתקיעה מוחלטת וחוסר יכולת להיכנס או לצאת מן הבית ולפנות למנעולן מקצועי להחלפת המנעול קודם לכן.

נועם המנעולן מספק שירותי פריצת מנעולים לדירות, בתים, עסקים ורכבים, תוך מתן פתרונות בטיחות ונעילה מתקדמים במחיר הוגן.