סוגי מנעולים לבית ולעסק

קיימים לא מעט סוגי מנעולים לבית, לעסק, למחסנים ולשלל מטרות, אשר מציעים דרגות שונות של ביטחון והגנה ואף נעזרים בפלאי הטכנולוגיה והקדמה על מנת לספק פתרונות נעילה חדשניים, איכותיים ונוחים לתפעול.

בבחירת מנעול לדלת מומלץ להתייעץ עם מנעולן מורשה ומקצועי ולהתאים את המנעול לדלת ולצרכי הבטיחות של המבנה.

נבחן מספר מנעולים נפוצים בשוק:

מנעול לשוניתמנעול פשוט במיוחד הן להתקנה והן לפריצה המתבסס על דחיפת לשונית המנעול אל חלל מותאם במשקוף, באופן שמונע את פתיחת הדלת. מנעול זה מספק רמת אבטחה נמוכה ומתאים בעיקר לדלתות פנימיות בבית ובבניינים משרדיים.

מנעול צילינדרמנעול קלאסי ופופולרי המשמש כפתרון הנעילה האולטימטיבי, הן בזכות יעילותו, הן בזכות הפשטות שבו והן בזכות מחירו הנוח. מדובר במנעול המוחזק באמצעות מספר פינים הנעים עם פעולת סיבוב המפתח. מנגנון הנעילה הנפוץ ביותר במנעול זה הוא מנגנון בעל חמישה פינים מהם ניתן לייצר עשרות אלפי קומבינציות נעילה, מה שמייצר רמת בטיחות סבירה עד גבוהה.

מנעול עליוןמנעול עליון הוא מנעול משלים להגברת האבטחה המותקן בחלקה העליון של הדלת ובנוסף למנעול הסטנדרטי. לרוב מדובר במנעול צילינדר נוסף.

מנעול צירופיםמנעול צירופים הוא מנעול המתבסס על קידוד קוד בטיחות במנגנון הנעילה, כאשר כל ספרה בקוד מייצגת פין אחר במנעול וממקמת אותו במקומו, ורק רצף מושלם של הקוד יביא לפתיחת המנעול. קיימים מנעולי צירופים מכניים או חשמליים לנוחות התפעול.

מנעול ביומטריהמנעול המתקדם ביותר הקיים כיום בשוק. מתבסס על הגדרת טביעת האצבע לפתיחת המנעול, ניתן להגדרת מספר טביעות אצבעות במטרה לספק מענה לכלל בני הבית. יכול להיות מותקן כפתרון נעילה יחיד ואפקטיבי או בשילוב עם פתרון נעילה ידני נוסף.

מנעול חבוימתאים בעיקר לשערים, חלונות ודלתות במרחבים בהם חיים ילדים. מנעול חד צדי אשר ניתן לפתיחה רק מהצד הפנימי של הדלת. פתרון בטיחותי ומשלים לסוגי נעילה נוספים.

נועם המנעולן מספק לפרטיים ולעסקים שירותי ייעוץ והתאמה בבחירת המנעול האיכותי והמתאים ביותר לצרככם, תוך מתן שירות אדיב, עבודה עם מיטב היצרים בשוק ומחיר הוגן.