פריצת רכבים בירושלים

אובדן מפתחות הרכב או נעילתם בתוכו עשויים להיות מתסכלים מאוד, לא רק בשל החשש מהמתנה ארוכה ולא מתוכננת וביטול הזמן בהמתנה למנעולן, או הצורך לשלם סכום מופקע לפורץ, כי אם גם בשל הסיכוי כי בתהליך הפריצה יינזק הרכב היקר ויאבד מערכו. שירות פריצת רכבים בעזרת מנעולן מוסמך הוא שירות המיועד להתבצע בזמן קצר (דקות ספורות ממש) ללא כל פגיעה בגוף הרכב הפנימי או החיצוני. פעולה זאת מתבצעת בעזרת ציוד מקצועי לפריצת רכבים ומיומנות וניסיון של המנעולן, ולא מומלץ לנסות זאת באופן עצמאי.

חשוב לדעת: הזמנת מנעולן ופריצה של רכב מותרת כחוק רק כאשר המזמין הוא בעל הרכב, ובאופן דומה גם פריצה של דלתות לדירות, בתים ועסקים.

פריצה לרכב יכולה להתרחש בשני מצבים:

נעילת מפתח ברכב- כאשר ברגע של היסח הדעת תגלו כי המפתח ננעל בתוך הרכב ואין לכם דרך לצאת לנסיעה המתוכננת, ובהנחה ואין מפתח חלופי בנמצא, תאלצו להיעזר בשירותיו של מנעולן מורשה לפריצת הרכב. במקרה כזה כאמור הפעולה תיארך זמן קצר, המפתח הסורר יחולץ ותוכלו להמשיך בשגרת יומכם. עלותה של פעולה זו שווה לכל נפש (כ- 250 ₪ בלבד, תלוי מיקום וסוג הרכב). במידה ולא קיים מפתח חלופי בבית ו/או אצל בן משפחה, מומלץ מיד לאחר הפריצה לשכפל את המפתח על מנת למנוע הישנות של מקרים דומים.

אובדן מוחלט של המפתח- מפתח לרכב שאבד ואין בנמצא מפתח חלופי יצריך לא רק את הפריצה לרכב כי אם גם החלפה של מערכת הנעילה כולה. ההחלפה תכלול את המפתח והשלט הפותח את דלתות הרכב וכן את מנגנון ההנעה של הרכב. מדובר בבודה מורכבת הרבה יותר, אשר עלותה משתנה בהתאם לסוג הרכב ובהתאם לסוג מערכת הנעילה בה תבחרו. בטרם ביצוע ההחלפה יש לוודא כי מערכת הנעילה המוצעת עומדת בדרישות חברות הביטוח לרכב.

בפניה אל מנעולן לצורך פריצת הרכב ו/או החלפת המנעולים יש לוודא כי מדובר במנעולן מורשה ומקצועי המכיר את סוג הרכב ומערכת הנעילה המתאימה לו.

נועם המנעולן עומד לרשות בעלי רכבים בירושלים והסביבה, ומספק שירות מקצועי ומצוין בזמינות גבוהה במיוחד.