העולם הדיגיטלי מתקדם ומציע חלופות טכנולוגיות איכותיות לפתרונות מכניים שהיו נהוגים בעבר, כאשר עינית דיגיטלית לדלת הכניסה היא אחד הפתרונות הללו, המובילים בתחום פתרונות אבטחת הבית.

עינית דיגיטלית היא למעשה מצלמה איכותית המכוונת אל מפתן הבית (או שער החצרלבחירה) ומשדרת את הצילומים בזמן אמת ובצורה ברורה וחדה אל מסך LCD באיכות גבוהה המותקנת בתוך הבית.

קיימים כיום מכשירי אינטרקום מיושנים הכוללים מסך תצוגה, אולם ההבדל העיקרי בינם לבין העינית הדיגיטלית הוא איכות הצילומים. אין ערך למסך פנימי כאשר גובה המצלמה אינו מתאים לגובה המצולמים או כאשר היא מספקת תמונה מעורפלת ומטושטשת ואינה מאפשרת לדיירי הבית לזהות בנקל מי נמצא מאחוריה.

בעידן בו ההורים עובדים שעות מרובות מדובר בפתרון מצוין לילדים צעירים השוהים בבית לבדם. כמובן שלצד התקנת המוצר יש להנחות את הילדים לצפות במסך ולהימנע מפתיחת הדלת לכל אדם שאינם מזהים בבירור.

גם קשישים עצמאיים החיים בגפם עושים שימוש בעינית הדיגיטלית, אשר מלבד איכות הצילום והשידור גם ניתנת לתפעול בקלות ואינה מצריכה התעסקות, כיוון או למעשה ביצוע של כל פעולה לאחר עבודת ההתקנה הראשונית.

עינית דיגיטליתיתרונות:

זווית צפייה רחבההעינית הדיגיטלית מאפשרת זווית צפייה רחבה אשר קולטת שטח נרחב למדי בסמוך לדלת ו/או שער הכניסה. בזכות זווית הצפייה הרחבה האורח יוקרן בצורה מלאה על פני המסך גם אם עמד בקירוב או בריחוק מן המצלמה.

עינית שקועה המאפשרת תצפית לגובהעל מנת להימנע מצילום חלקי בשל כיוונון המצלמה לגובה מסוים מצלמת העינית הדיגיטלית מספקת תצפית מגובה המאפשרת קליטה טובה של מבוגרים וילדים, בכל גובה.

חדות המסךמסך LCD הוא פיתוח מהמתקדמים שיש בתחום המסכים ומאפשר צפייה ישירה בתמונה ברמת חדות הגבוהה הקיימת.

חיסכון באנרגיההמצלמה מופעלת על פי הגדרות של תנועה ו/או לחיצה על כפתור הפעמון ונכבית מקץ 10 שניות, למטרת חיסכון באנרגיה.

נועם המנעולן מספק פתרונות אבטחה מתקדמים לבתים פרטיים, דירות מגורים ובתי עסק, תוך עבודה עם מערכות ומוצרים בעלי מוניטין, התקנה מקצועית וטווח מחירים הוגן.