מנעולן לעסקים בירושלים

לקוחות ממליצים

ביטחון ובטיחות הם ערכים מובילים בשוק העסקי, הבאים לידי ביטוי גם בצורך בשירותיו של מנעולן מעת לעת, למשרד, למבנים ארגוניים, לחנויות ומרכזים מסחריים ואף לרכבי החברה בעת הצורך. מנעולן המספק שירות לעסקים חייב להציג רמת אמינות גבוהה במיוחד ועבר ללא רבב.

בין הדרישות המוקפדות של עסקים וארגונים בשכירת שירותיו של מנעולן:

מנעולן מורשה - מנעולן מורשה הוא מנעולן שעבר הסמכה בתחום המנעולנות וזכה לכלים מקצועיים כמו גם מחזיק באישור מטעם משטרת ישראל לעסוק בעבודת המנעולנות ופריצת מנעולים.

עסק רשום - עסקים אינם יכולים להרשות לעצמם לעבוד עם "חאפרים". בעלי ידע טכני וארגז כלים המספקים שירותים כאלה ואחרים לרוב מוגבלים. עסקים, ארגונים ומשרדים מתנהלים מול עסקים רשומים כחוק בלבד, המספקים תיעוד ואחריות לעל עבודה המתבצעת ומנפיקים חשבונית. מעבר לשאלת האחריות והניהול התקין, רק בעבודה עם עסק רשום כחוק ניתן לרשום את ההוצאה כהוצאה מוכרת ולהזדכות עליה במס כחוק.

מגוון שירותים - ההבדל בין פורץ מנעולים למנעולן הוא שהפורץ מספק שירות נקודתי לצורך ואילו מנעולן מוסמך יספק מעטפת מלאה של שירותים בניהם: פריצת מנעולים, החלפת מנעולים ובריחים, פריצת רכבים, שכפול מפתחות, שכפול שלטים ופתרונות נעילה ומיגון מתקדמים. עסקים וארגונים נוהגים לתת מבטחם ולעבוד מול ספק שירות אחד בתחומו, וככל שיספק מעטפת רחבה יותר של שירותים יתאים יותר לעבודה בשוק העסקי.

מהם השירותים הנדרשים ממנעולן לעסקים?

בדומה לשוק הפרטי, גם בעסקים נדרשת מעת לעת פריצת מנעול בשל אובדן או תקיעת מפתח, שחזור קוד לרכב או החלפה של צילינדר ברכב ושכפול מפתחות. צרכים נוספים המאפיינים עסקים הם החלפת מנעולים תקופתית המיועדת לצרכי בטיחות, פריצת כספות שננעלו ולא ניתנות לפתיחה, שדרוג מערך האבטחה באמצעות התקנת פתרונות נעילה מתקדמים וכדומה.

נועם המנעולן הוא מנעולן מוסמך ומנוסה העומד לרשות עסקים ולקוחות פרטיים בירושלים, מעלה אדומים, מודיעין והסביבה. נועם מחזיק במוניטין של מקצועיות שאין שניה לה, עבודה עם מנעולים וצילינדרים של היצרנים המובילים בשוק, אמינות וניסיון בן למעלה מעשור. נוסף לאלה מבטיח נועם המנעולן זמינות ומהירות תגובה והגעה ושירות מצוין בכל פניה.