שכפול מפתחות בירושלים

לקוחות ממליצים

שכפול מפתחות ושלטים לרכב הוא למעשה הקדמת תרופה למכה למקרים של אובדן המפתחות, אירועים שכיחים שכל בעל רכב עשוי לחוות. חשוב לדעת כי עלות שכפול המפתח או השלט היא עלות סבירה ושווה לכל נפש, לעומתה עלות החלפת כל המנעולים והצילינדרים ברכב במקרה של אובדן המפתח היא הוצאה כפדה ולא צפויה ממנה ניתן להימנע.

רכשתם רכב מיד שניה וקיבלתם רק מפתח אחד?

היה בידכם עותק של מפתח נוסף שהלך לאיבוד?

אל תדחו את הפעולה רק בשל חוסר נחיצות כרגע. ביש המזל עשוי לתקוף ברגעים הכי פחות נוחים ומלבד עלויות יקרות אתם עשויים למצוא את עצמכם תקועים מחוץ לרכב במועד לא מתאים ותלויים בשירותיו של מנעולן רכב זמין בעל חלקי החילוף הנדרשים.

שכפול שלטים לרכב- איך זה מתבצע?

השלט ברכב הוא למעשה רכיב אלקטרוני פשוט המתבסס על קידוד. שכפול שלטים לרכב מצריך מן המנעולן המורשה להחזיק בשלטים לרכב מן הסוג הנדרש ולדעת לקודד אותם באופן מדויק בהתאם למנגנון הרכב ולשלט הקיים. ההתאמה והקידוד מתבצעת בהסתמך על הקידוד בשלט הקיים.

בצורה דומה ניתן גם לשכפל שלטים לשער החשמלי בבית/ בבניין.

שכפול מפתחות לרכב

שכפול המפתח לרכב הוא פעולה מכנית המתבצע באמצעות השחזה והתאמה ברמת דיוק מושלמת של הפינים והחריצים הטבועים במפתח והתאמה מלאה למנעולי הרכב, הן החיצוניים והן מנעול ההצתה.

בפניה אל מנעולן רכב לצורך שכפול המפתחות והשלט לרכב חשוב לוודא ראשית כי מדובר במנעולן מורשה המחזיק באישור תעסוקה מטעם משטרת ישראל.

מעבר לזאת יש להציג בפניו את הצורך: סוג הרכב, סוג השלט, מפתח ושלט מקוריים או לא- ולשאול האם הוא מחזיק בציוד הנדרש ובידע האמור לשכפול הנדרש.

נועם המנעולן הוא מנעולן העובד במסירות באזור ירושלים, מודיעין, מעלה אדומים והסביבה. הוא מביא מעל עשור שח ניסיון והכשרה מקצועית יסודית ומקיפה. נוסף לאלה מציע נועם זמינות גבוהה, שירותיות ואדיבות ועבודה מקצועית במתן שירותי מנעולנות, בניהם שכפול מפתחות ושלטים לכל דגמי הרכבים והיצרנים, ומעטפת שירותים מלאה לעסקים, לארגונים ולפרטיים.