פריצת כספות בירושלים

לקוחות ממליצים

התקנה ואחזקה בכספת בבית או במשרד מתבצעת על מנת להגביר את הביטחון בשמירה על חפצים יקרי ערך, נשק או מסמכים. קיימים סוגים רבים של כספות, המספקות רמות שונות של ביטחון באמצעות מנגנוני נעילה שונים, עובי הכספת ואיכות החומר ממנו היא עשויה.

פריצת כספות היא עבודה מקצועית למנעולן מורשה, אשר מתמחה בתחום הכספות. על מנת לפרוץ כספת ביעילות ומבלי לפגוע בה ולהבטיח את האפשרות להוסיף ולהשתמש בה- נדרש המנעולן להיכרות מעמיקה עם מגוון רחב של סוגי כספות. ההיכרות תכלול מידע על מנגנון הנעילה והכלים לעקוף אותו, עובי ועוצמה וחומר הגלם ממנו עשויה הכספת, וזאת לצד ציוד מקצועי ומותאם במדויק לצורך.

בעוד שבסרטים ניתן לראות סצנות מרהיבות של פריצת כספות המתבצעות באמצעות כלים הזמינים בכל כיס (אולר, מפתח) במהירות ובאופן מרגש, בפועל עמידה מול כספת איכותית נעולה היא עניין למקצוענים בלבד. מלבד הידע התיאורטי הנדרש יביא עמו מנעולן מוסמך ומקצועי גם עשרות שעות ניסיון בפריצה ובפיצוח של כספות- אשר הביאו אותו לרמה המקצועית הנדרשת.

מתי נדרשת פריצה של הכספת?

ההתייחסות במאמר היא כמובן לפריצה חוקית המוזמנת על ידי בעליה החוקיים של הכספת בלבד:

אובדן המפתחות - רבים עדיין מעדיפים את השיטה הישנה והטובה של מפתח פיזי ונעילה מכנית כאמצעי אבטחה מוביל. שיטה זו טומנת בחובה את האפשרות שהמפתחות לכספת ילכו לאיבוד ולא יימצאו, מה שמחייב גם את פריצת הכספת וגם את החלפת מנגנון הנעילה שבה.

קוד שנשכח - בכספות אלקטרוניות הכוללות פתיחה באמצעות קוד אין חשש שדבר ילך לאיבוד, מלבד אולי הזיכרון. מרבית האנשים חוששים לרשום ולתעד את הקוד לכספת ומסתמכים על הזיכרון בלבד. לרוב מדובר בשיטה מצוינת, אולם גם קרה שמסיבות מסוימות (אי שימוש לאורך זמן, החלפה מרובה של קודים) עשוי בעל הכספת לשכוח את הקוד ולמצוא אותה נעולה בפניו.

מנעולן מקצועי המתמחה בפריצת כספות ידע לספק מענה לכל אחת מן האפשרויות, לפרוץ את הכספת בבטחה ולספק לבעליה גישה מהירה, לרבות החלפת הקוד ו/או מנגנון הנעילה להמשך השימוש בכספת ללא חשש.