שירותי פריצת מנעולים

פורץ מנעולים הוא מקצוע לכל דבר אשר מצריך הכשרה מקיפה, הבנה בסוגי מנעולים, צילינדרים, סוגי דלתות, היכרות עם כספות שונות, מפתחות וכדומה. במרבית המקרים הזמנתו של פורץ לבית או לרכב, תתקיים בעת לחץ, במעמד לא נוח ובלתי צפוי. המפתחות שהלכו לאיבוד, המפתח שננעל בתוך הרכב (עם הילד או בלעדיו), מפתח שנשבר בתוך המנעול או פשוט לא פותח את הדלת עקב תקלה כזו או אחרת וכדומה. אין תסכול גדול מלהיתקע מאחורי דלת סגורה ולשבש בכך את שגרת היום. הפניה אל פורץ מנעולים נעשית במקום כאשר הפרמטר החשוב ביותר באותו מעמד הוא זמינותו. גם פורץ אמין, מוכשר ובעל שם לא יועיל לכם אם אין באפשרותו להגיע בטווח זמן קצר. אל תחששו לשאול כבר בשיחת הטלפון מהיכן מגיע הפוץ וכמה זמן צפוי לו עד להתייצבותו עם ארגז הכלים אל מול הדלת הנעולה שלכם.

דלתות שונות מצריכות ידע וכישורים שונים ועל כן חשוב להסביר לפורץ המיועד כבר בשיחת הטלפון במה מדובר. פורץ מקצועי שעבר הכשרה מתאימה לא יירתע מטיפול בדלת זו או אחרת, אך העדכון יבטיח כי יגיע מצויד בהתאם. פריצה של דלת ממ"ד אינה דומה לפריצתו של מנעול חדר האמבטיה לרוב, ואם נדרשת מעבר לפריצה גם החלפה של המנעול והצילינדר חשוב שהפורץ יגיע עם חלקי החילוף המתאימים.

פורץ מנעולים אמור לבצע את עבודתו ללא כל פגיעה בדלת, במשקוף או בסביבת העבודה. גם כשמדובר בפריצה לרכב אין סיבה לפגוע במכונית ולהוריד מערכה. גם דלת הכניסה לבית אותה בחרתם בקפידה לא אמורה להיוותר עם שריטות מיותרות, ומקצועיותו של פורץ נמדדת גם ביכולתו לבצע את העבודה באופן נקי וללא רבב.

אם בחרתם פורץ מנעולים על סמך חיפוש במנועי החיפוש ברגע של מצוקה, תגלו שברשת ניתן למצוא לא מעט בעלי מקצוע, פורצים ומנעולנים. במקרה של פריצת דלת ישנה משמעות לאזור הגאוגרפי בו פועל הפורץ, אך מעבר לזה תוכלו לקבל גם מידע נוסף אודות עבודתו באתר האינטרנט אם קיים או ברשתות החברתיות. המלצות של לקוחות, חוות דעת רלוונטיות הנוגעות למהירות ההגעה, לאופי העבודה ולטווח המחירים עשויות לסייע לכם בבחירת פורץ למנעול עוד בטרם תיצרו קשר עמו.

נועם המנעולן אמין ומקצועי המספק את כל השירותים הקיימים בתחום: פריצת דלתות, רכבים וכספות, טיפול בסוויצ' לרכב, שכפול מפתחות, החלפת מנעולים ועוד. שירותי רז מנעולים כוללים פורץ מנעולים מתמחה לכל תחום, מתן שירותים בצורה מקצועית, יעילה ואמינה. מעל ארבעה עשורים של ניסיון הביא אותנו למקצועיות ללא פשרות וליכולת לעמוד ולפצח כל מנעול בקלות, מהירות ויעילות, ללא פגיעה בתשתית העוטפת אותו. נשמח לעמוד לשירותכם בכל בעיה.